poniedziałek, 29 sierpnia 2011

[Adventure] Adventure map [PL]

''Witam Was, oto nasza druga mapka, teraz typu Adventure, wcześniejsza była jak to niektórzy mówili "randomowa", wiec teraz jest adventure
Cała fabuła itp. znajduje się na początku mapki, więc nie będę pisał tutaj
Jedyne zastrzeżenie to, żeby nie grac na mapce z modem MO Creatures, bo wszędzie leży pełno ryb itp, raz zdarzyło się, że szczur nacisnął klapkę, i rozwalił pół pokoju :D
A i proszę grać na peaceful ;)'' 
Słowa MrWitcher
Filmik z prezentacją mapy:

Create by MacGyver, MrWitcher 

Download(~8Mb):

24 komentarze :

Frippu pisze...

Ściągnę zobaczę, czemu na hotfile wrzucasz? nie lepiej speedyshare nie trzeba czekać tych 15 sekund ;d

CrisPL pisze...

Na hotfile mam kontrolę nad plikami. I jakby co szybciej ogarnę

Frippu pisze...

Nikt nic nie komentuję ;/ 0 ruchu na blogu ;d

CrisPL pisze...

Co tu do komentowania. Ściągamy i gramy ;D

Anonimowy pisze...

Nie no, nie przeszedłem tego.
Jakaś dziwna...
Bardzo logiczna, nie dla mnie, ale jak ktoś lubi logiczne to dobra.

Anonimowy pisze...

jak faron o kreogo chodzi

Anonimowy pisze...

kai to faraon?

Anonimowy pisze...

jak ten 3 miejsca wyżej pisze że to logiczna to jest dla mnie.Parkourów nie lubie

Anonimowy pisze...

Zobaczymy Czy takie logiczne albo parkur ja tam wole logike poniewaz treba myslec zanim cos zrobisz

Anonimowy pisze...

o jakiego faraona chodzi?

Anonimowy pisze...

super muzyczka :D

Anonimowy pisze...

Żaluję że wszystko wrzucasz na hotfile! Nie moge sciagnac większości na raz. :(

Anonimowy pisze...

bardzo podao ba mi sie twoja mapa. Jest dobra pod tym względem że trzeba pomyśleć.
Czekam na więcej takich

Anonimowy pisze...

jest jeden blad po dales czerwony proszek na glow stone i nie dalo sie grac ale ja uzylem komendy noclip i to naprawilem;)

Anonimowy pisze...

Błagam czemu przez Hotfile tam jest ograniczenie i trzeba czekać 30min. LOL

Anonimowy pisze...

Lajtowo :P

MyszkaViki pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

zadnej mapki nie moge pobrac ;(

Bremu pisze...

Mapka jest dziadoska. Urban Jungle to hardcore przez duże Wombo Combo ;)

Anonimowy pisze...

jaki ten faraon . i oco chodzi z tymi zaworami,bespiecznikami

Anonimowy pisze...

jak ten shit wywalic, zeby mi sie odblokowała stronka?

Vak i Dave czyli redaktorzy pisze...

Dajcie link bo mi 4shared nie znajduje :(
A po za tym jak mam wypełniać jakieś ankiety to dzięki za taką mapę >:(

Anonimowy pisze...

Jak ktoś ma chrome'a to żeby nie było tego okienka niech ściągnie sobie rozszerzenie adblock. Stronka z linkami do downloadu otworzy się bezproblemowo :D

Anonimowy pisze...

eh... pisze że strona TinyPaste ma wirusy i nie mogę otworzyć proszę daj link do jakiejś innej storny :/

Prześlij komentarz