sobota, 27 sierpnia 2011

[Adventure, Escape]Go to Quest's! [PL]

Uwaga! mapa bazuje na plikach serwerowych. Bez nich zagracie jedynie początkowy escape. Później bez plików będzie puste miasto bez żadnej zabawy.

Notka: W plikach serwerowych znajduje się plik Npc_Quest_List.doc w którym są zawarte wszystkie questy oraz gdzie jaki npc się znajduje.
Gdy przejdziemy do następnego pokoju będzie tradycyjna ściana zasad.
  Początkowy escape z zewnątrz wygląda tak.

Gdy przejdziemy escape zacznie się zabawa. Będziemy mieli kilka misji początkowych które nas wprowadzą do miasta.

Miasto wygląda tak:

W dzień:
  W nocy:
 Jest na razie 35 npc.. Nie które można dojrzeć na screenach

Zasady:
1. Nie cheatuj, nie używaj modów, ani żadnych komend admina.
2. Nie możesz stawiać bloków ze skrzyń
3. Możesz stawiać: dźwignie, guziki,płytki, redstone.
4. Możesz niszczyć rudy węgla, wszystkie kolory wełny.
5. Używaj plików serwerowych dołączonych w downloadzie.
6. Nie niszcz niczego co nie wskazane. 

Co zrobić, aby zagrać? Postępuj według wskazówek:
1. Wybierz kolejno start/uruchom i wpisz komendę cmd.
2.Wpisz: ''ipconfig'' bez spacji.
3. Skopiuj adres IPv4 np. 192.168.1.3.
4. Wejdź do folderu z plikami, które pobrałeś i otwórz w notatniku plik ''server.properties''
5. I wklej adres IPv4 w podane miejsce ''server ip=np. 192.168.1.3''
6. Zapisz i odpal serwer klikając albo w ''start32bit.bat''(jeśli masz system 32 bit) albo
''start64bit.bat''(jeśli masz system 64 bit).
7. Następnie odpal minecrafta w zakładce ''multiplayer'' wpisz skopiowany wcześniej
adres ip.
8. Gotowe! :)

Create by TheTomash, TheJudash, Matex (dragonfox)
Instrukcja napisana przez: CrisPL 

Bugi:

1* Npc czasami znikają. W tym wypadku trzeba wpisać /reload
2* Nie które dialogi npc udało mi się pokolorować, a nie które nie.. ( nie wiem czemu )

Download(~78Mb):

18 komentarzy :

Anonimowy pisze...

Siema mam pytanie. jak wpisuje w uruchom ipcfig okno szybko znika i nie daje rady nic zoabczysz , jak wspisuje swoje ipo ktore wsprawdzilem pisze failed to bidn to port ;/ HELP !

CrisPL pisze...

Po pierwsze nie ipcfig tylko ipconfig

Po drugie na pewno wpisałeś źle adres skoro pisze failed to bind port.

Albo masz nieodblokowany port w routerze (jeśli takowy posiadasz)

Anonimowy pisze...

super mapka nalezą sięgratulacje

Anonimowy pisze...

POMOCY JAK PRUBUJE WEJSC WYSKAKUJE MI BAD LOGIN CO MAM ROBIĆ?

Anonimowy pisze...

Pod jakiego to jest minecrafta? Prosiłbym o uaktualnienie plików do wersji 1.8.1

Anonimowy pisze...

Który adres to ten adres IPv4??

Anonimowy pisze...

zrobiłem wszystko tak jak napisales i mam comunication error :( pls pomozcie

Anonimowy pisze...

czy to mozliwe ze pisze comunication error dlatego ze mam nowszą wersię minecrafta?? (mam 1.8.1)

Anonimowy pisze...

Juz dziala ale jak narazie to chyba nie ma npcetów. HELP

Anonimowy pisze...

Znalazłem farme i nie ma na niej nawet pół npceta co jest nie tak??

Anonimowy pisze...

napisz /reload

Anonimowy pisze...

ale /reload nie dziala

Anonimowy pisze...

na jaka to jest wersje?

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
CrisPL pisze...

Była informacja, że nie wszystkie działają.

Anonimowy pisze...

Cześć! Mam problem, bo mam napisane, że Can't reach server ! :( Proszę o pomoc! :CCCC

Anonimowy pisze...

Są tutaj na tej stronie właśnie takie mapki co mają zawarte w folderze pliki serwerowe i nie trzeba grzebać. I jeszcze jedno. Da się tą mapkę z updatować na 1.1 ? Proszę o pomoc :(

Anonimowy pisze...

Wlasnie nie ma npc

Prześlij komentarz