niedziela, 25 września 2011

[1.2.4][Adventure/Puzzle/Escape] The CUBEception Reloaded [PL]

Posted Image
Opowieść:
Był Kataklizm, dawno temu, które doprowadziły ludzkość do ostatniego schronienia. To miejsce, znane jako Cube, mówi się, że jedynym bezpiecznym miejscem na zniszczonej Ziemi. Rozpoczynasz podróż w więzieniu. Gdzie są strażnicy? Dlaczego jest tyle zniszczenia wokół was? Kim jest człowiek, który zostawił te notatki? Postaraj się dotrzeć na powierzchnię i odkryć prawdę!

Trailer:



Zasady:
- graj na peaceful
- istnieje "skrót" w razie gdybyś zginął
- dynie kryją ukryte pomieszczenia (w sumie jest ich 6)
- nie niszcz żadnych bloków (chyba, że zostało to powiedziane)
- nie stawiaj żadnych bloków (chyba, że zostało to powiedziane)
- historia jest opowiedziana na tabliczkach, ale nie musisz ich czytać, aby przejść mapę.
- nie śpij w łóżkach
- najlepiej na początku grać na fancy (tylko w pierwszych 10 minutach gry) 

Screeny: 
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Create by: Geminos & piecia997

Download(~5Mb):
Oryginalny(Original)
http://adf.ly/6dOew

Mirror 1:
http://adf.ly/6dPTP 

5 komentarzy :

Anonimowy pisze...

Mapka jest bardzo nudna i do tego trochę pokręcona co jakiś czas błądziłem, myślałem że będą jakieś strzałki gdzie iść ponieważ spokojnie można przeskakiwać między rozdziałami, moja ocena to 3/10 za wybudowe mapki

Kacper pisze...

nick:Kapcer
Chce zagrać na tej mapce z kolego

GhostBoyPL pisze...

Strasznie fajna mapka polecam ludziom którzy lubią się wspinać i mieć lekkie trudnośći
Moja ocena 8/10
Minusy:Czasami się gubiłem i niewiedziałem co robić
-musiałem nie raz używać chetów do przejśćia dalej
teraz Plusy:
-Strasznie wciągająca opowieść o mieście Cuba
-Ładnie wszystko zbudowane.
Polecam ludzie POLECAM !
Chłopaki róbcie dalej escape

Anonimowy pisze...

Mi się bardzo podobała mapka trudności miałem takie że czasem nie wiedziałem co zrobić np. w Laboratorium biochemicznym ale w każdym escape cze ba czasem trochę pogłówkować. Polecam, historia bardzo mi się podobała jak i to że łatwo wrócić tam gdzie zginałem.

Anonimowy pisze...

Najlepsza mapka w jaką grałem.
Bardzo ciekawa wg. mnie na conajmniej
3 godz. gry. Mi udało się ją przejść
bez żadnych cheatów , świetna fabuła.
Moja ocena 12/10

Prześlij komentarz