niedziela, 18 września 2011

[1.8.1][Parkour] Assassin's Creep [OPEN-WORLD] [ENG]



Posted Image



Posted Image
Posted Image

Zasady+info(Ważne!)
Assassins Creep jest otwartą mapą Parkour w stylu Assasin's Creed.
Celem mapy jest znalezienie 9 diamentów.
Aby zdobyć diamenty musisz wypełnić konkretne zadania.
Nad każdym celem jest latający blok. Aby oznaczyć miejsce na mapie.
:Red: :Red: :Red: :Red: 3x Wieże:Czerwona Wełna :Red: :Red: :Red: :Red:
:Green: :Green: :Green: :Green: 4x Grobowce:Zielona Wełna :Green: :Green: :Green: :Green:
:Blue: :Blue: :Blue: :Blue: 2x Wspinaczkowe wyzwanie:Niebieska Wełna :Blue: :Blue: :Blue: :Blue:
:Yellow: :Yellow: :Yellow: :Yellow: Spawn:Żółta Wełna :Yellow: :Yellow: :Yellow: :Yellow:

Let's Play:


*Graj na peacefull
*Nie niszcz żadnych bloków
*Nie stawiaj żadnych bloków
*Bez modów(Możesz użyć singleplayer commands do zmiany czasu)
*Używaj Texture Packa: http://www.planetminecraft.com/texture_pack/assassinicostruttori-assassincraftrenaissance/
and DrChriz, który stworzył: 

Download(~5Mb):
http://adf.ly/5BFXX

12 komentarzy :

Anonimowy pisze...

Mapa zajebista :D Przeszedłem cała :D Czekam na kolejne części mapki :D Mam nadzieje że będą :D

Anonimowy pisze...

Zarąbiasta mapka tylko textury nie działąja mi. nie moge pobrać, ale to nic. Można się nauczyć skakać. Polecam szczególnie zamiłowanych w assasynie i dla ,,nielotów''!!!

Anonimowy pisze...

Świetna mapka. :D

Anonimowy pisze...

super mapa na końcu się tak cieszyłem że wszystko
wysadziłem w powietrze

Anonimowy pisze...

Super mapka.Polecam :D

Anonimowy pisze...

Mapka zarąbista, mam nadzieje,że będą dalsze częsci i będą lepsze. :D

Anonimowy pisze...

Mapa super mam nadzieje ze następne części będą lepsze.

Anonimowy pisze...

jw\es git

Anonimowy pisze...

eee jak wejsc do tego serwera ?

Anonimowy pisze...

Fajne Mapka ale bez 9 diamentów jest obowiązkowe
bo trzeba na płytke nacistkową żeby dalej przejść =)

Anonimowy pisze...

Spox mapka można się nauczyć dobrze skakać w minecraft

Anonimowy pisze...

Fajna mapa aż fajnie się gra, przeszedłem ją 3 razy i nie nudzi się!

Prześlij komentarz