czwartek, 1 września 2011

[Escape]Mapa Escape v1 by Kamyfek, Sensei, Ander

Zasady:
1. Niszcz inne klocki tylko gdy będzie napisane.
2. Jeżeli umrzesz wgraj mapę na nowo.
3. Niszczymy tylko białą wełnę.
4. Nie używamy żadnych wspomagaczy.
5. Nie wolno stawiać żadnych klocków.
6. Graj na peaceful.
7. Można brać przedmioty ze skrzynek i piecyków.

Info:
1. Mapa stworzona dla 1-2 graczy.
2. Diamenty to punkty.
3. Znajdź 2 łóżka są gdzieś tu ukryte.

Create by Kamyfek, Sensei, Ander

Download(~5Mb):

11 komentarzy :

Frippu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
CrisPL pisze...

Frippu nie zdradzamy co jest na mapie

Anonimowy pisze...

bez obrazy ale mapa jest bardzo łatwa na pewno nad mapom poświęciłeś tylko parę dni albo godzin

CrisPL pisze...

Ja jej nie robiłem gdybym miał tyle robić mapek co na tym bloogu jest to bym się nie wyrobił. Są wrzucane z różnych stronek.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

nie grałem,ale sobie ściągne. p.s. niedługo wrzuce 1 poradnik do minecrafta.

Anonimowy pisze...

komentujcie zagrajmerów: jjaj joker, CTSG, eflidasPL, gnomekPL, madzik89.

Anonimowy pisze...

CrisPL ma racje. są z roznyzch stronek.
na przyzklad chomikuj.pl

Anonimowy pisze...

mapka jest genialna. radze przechodzić.:)

Anonimowy pisze...

nikt nie odpisuje na moje komentarze :(

Anonimowy pisze...

what the fuck? nie mogę nic postawić u Siebie w minecraft! odpiszcie mi w komentarzach o co chodzi. a tak w ogóle Mam notebooka.

Prześlij komentarz