sobota, 12 listopada 2011

[1.0.0][Survival] Wyspa Marzeń v2 [PL]

Witam ! : )


Zastanawiałeś , się kiedyś jak wygląda wyspa, która ... która jest taką wyspą na, której wszystko jest możliwe ?
- Pewnie nie .
Dlatego my mamy przyjemność przedstawić wam " Wyspę Marzeń " ! 

Wszystkie zadania jakie czekają was - podróżników, czyhają na was w folderze zawierającym save'a ! 

 Życzymy miłej zabawy oraz gry ! : ) 
Słowa ArciiK

Screeny:

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika 

V2 

Wyspa przyjęła kształt, latającej wyspy :

Załączona grafika: 1.png
Dodaliśmy biom grzybowy ! :
Załączona grafika: 2.png
Oraz kilka górek ze skarbami ! : )
Załączona grafika: 3.png
Załączona grafika: 4.png

Mościk na romantyczne wieczory z Creeperami : )

Załączona grafika: 5.png

Oraz brzozy , których wcześniej nie było !

Załączona grafika: 6.png
Kilka podpowiedzi ... : )
Załączona grafika: 7.png
Oraz wieeeeele atrakcji w cave'ach !
Załączona grafika: 8.png
Załączona grafika: 9.png

Usunęliśmy również kilka Monster Spawnerów, żeby nie było aż tak trudno i urozmaiciliśmy pobliskie cave'y !

 

Wykonane przez zespół : AsSZ .

 Download(~3Mb):

10 komentarzy :

Anonimowy pisze...

czego jak padłem to przeniosło mnie to jakiegoś pomieszczenia z którego nie da się wyjść? gra na peacefull jest fajna i przeszedłem prawie wszystkie zadania

Anonimowy pisze...

autor mapki to sadysta pogrzebal psa zywcem ;p

Anonimowy pisze...

wszystko fajne tylko w wersji 1.0.0 jest to zimowy biom

Anonimowy pisze...

czy tam sa wogole jaskinie bo niemoge sie do niczego dokopac mam 1 spawner

Anonimowy pisze...

Fajna Mapa cala przeszlem pozdro dla autora :) Cliver

Anonimowy pisze...

Zajebista mapka

Anonimowy pisze...

Jagbyście zauważyli na 1 zdjęciu na tej mapce widać spawner!

Anonimowy pisze...

fajne ja przeszłem ustawiłem se z na cannon(przez SPC)i rozwaliłem wszystkko.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

dajcie nowy link bo ten nie dziala

Prześlij komentarz