niedziela, 20 listopada 2011

[Adventure]The Random World (Około 2 h zabawy!)

Witam! Dzisiaj chciałbym oddać w wasze łapki świeżo upieczoną mapkę adventure, owoc 2 miesięcy pracy. Zapraszam do pobierania, mapka naprawdę dużo mnie nerwów kosztowała.Wszelkie usterki proszę mi zgłaszać w komentarzach. Z góry informuję, że to jest mapka na ze 2 godziny dobrego grania, więc polecam ludziom, którzy mają tyle czasu, że nie mają co z nim zrobić.
PS: Z góry wybaczcie, że po angielsku, ale chciałem, żeby teoretycznie korzystał z niej cały świat.
Słowa Fizyk

Screeny:
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Fabuła:
Budzę się gdzieś w domku nadmorskim, w osadzie rybackiej. Nie wiem jak się tu znalazłem, skąd tutaj jestem, co tutaj mam zrobić. Jest bardzo cicho. Słychać tylko szum fal leniwie rozbijających się o skalisty brzeg. Postanawiam wyruszyć w drogę. Cała kraina wydaje się być pusta. Puste domy, nienaruszone wyglądają tak, jakby koś je przed chwilą opuścił. Obracam głowę raz po raz, słysząc ciągle dziwne odgłosy. Cisza tak mi huczy w mózgu, że nie słyszę własnych myśli. Wiem, pamiętam! 10 lat temu, tak dokładnie wtedy, kiedy szarańcza zaatakowała nasze rodzinne miasto, ojciec schował mnie gdzieś. Sam musiał zginąć.
Który to dzisiaj jest rok? Czyżby miasto Gravellake jeszcze stało? Niemożliwe. To fatamorgana. A jednak. Ratusz. Ciotka Marry. Tak, wiem więcej! Ale wciąż za mało. Czas poznać prawdę!


Create by Fizyk

Download(~26Mb):
http://adf.ly/5IRUh

6 komentarzy :

GoGos753 pisze...

Nie zagram nie umiem angielskiego :(

Anonimowy pisze...

zapowiada się ciekawie... Ale ludzie czy nikt nie może zrobić mapki po polsku???

Anonimowy pisze...

Dokładnie...

Anonimowy pisze...

mogłeś zrobić że 1 tabliczka po pl a druga po ang -,-

Anonimowy pisze...

Jak ktoś nie zna angielskiego to jego sprawa, trzeba było się uczyć.

Anonimowy pisze...

Trolroorllulululo , a ja sobie pogram bo angielski znam :).

Prześlij komentarz