środa, 28 grudnia 2011

[Adventure] BigStory v2.0 Unikatowa mapka [PL]

Witam chciałbym wam przedstawić mapkę adventure,pod wersje 1.0.0.(Minecrafta)
Ta mapka adventure jest unikatowa,ponieważ jak wiecie każda mapka jest zrobiona raz i nie zostaje rozbudowywana.Moja będzie powiększana z czasem. Skończyłem właśnie prace z wersją v.2.0.

BigStory v.1 Hobbici (Tak w moim wydaniu) 
http://minecraft-mapy.blogspot.com/2011/10/escape18-19-bigstory-pl.html
BigStory v.2 Zostaną dodani Asasyni na Pustyni
Download poniżej
BigStory v.3 Elfy
BigStory v.4
Ludzie
BigStory v.5 Krasnoludzie
BigStory v.6 Podniebne Miasto
BigStory v.7 Nether (przejdziemy do Netheru)
BigStory v.8 Gnomów,czyli dużo mechanizmów i zepsuta kraina
BigStory v.9 Niewiem jak to nazwać,ale i tak będzie fajne (ludzi żyjących w kanionie,na dnie kanionu rzeka)

PS:Ta mapka escape jest w Polskiej wersji językowej 

Wszystkie zasady są opisane na początku każdej części mapki.
Ważne:
1.Nie napisałem tego w zasadach w pierwszej części mapki to jeśli znajdziecie wajchę to otwiera ona pomieszczenie z nagrodą blisko początka misji. xD
Wszystkie błędy jakie zdołałem zobaczyć zostały usunięte.
Słowa CebusaZjebusa

Screeny:

Create by CebusZjebus

Download(~11Mb):

20 komentarzy :

Anonimowy pisze...

potrzebny jaksi mod??

Anonimowy pisze...

Nie do tej mapki nie potrzeba żadnych modów XD

Anonimowy pisze...

EEEE słaba...

Melon4122 pisze...

zaje.... przeszedłem ją

Anonimowy pisze...

TO JA NIE MAM assasynuw na pustyni \:

Anonimowy pisze...

Ej jak ja skończyłam wszystkie zadania w obu wioskach i piramide , to co mam zrobić w zamkniętej drodze byłam tam , ale nie wiem co mam zrobić... Pomocy..

Anonimowy pisze...

Pomóżcie proszę:)

Anonimowy pisze...

Jak dojść na pustynie.?. Pomóżcie .. Proszę ..:)

Anonimowy pisze...

Mapka się tnie a po chwili wywala do pulpitu bez żadnego błędu o co kaman? nie jest to wina kompa bo normalnie jak gram to mam 160fps.

CebuśZjebuś pisze...

1.Jeśli chcecie mieć asasynów to musicie ścignąć v.2.0(tylko nie wiem dlaczego nie dał downloadu)
2.Zamknięta droga prowadzi nostępnej części gry czyli v.3.0
3.Jak jesteś na początku gry, czyli tam gdzie zasady to idziesz prosto
4.Jeśli chcesz aby mapka sie nie cieła to zmień dalkość renderowania sie mapy na normal :)

Anonimowy pisze...

karzdej - ortografia niezła

Anonimowy pisze...

Mozesz wrzucic to w innym uploadzie?

szymonwilk pisze...

na multi działa?

Anonimowy pisze...

kiedy zostanie wrzucony link do ściągnięcia mapki ?

Anonimowy pisze...

a wiadomo kiedy będzie można już ściągnąć? bo nie ma żadnego linku :( a jak jest to nie działa

CrisPL pisze...

Niestety twórca mapy nie udostępnił jej ponownie po tym jak padł link, więc nie wiadomo kiedy się pojawi.

Anonimowy pisze...

ojejku :( szkoda, grałam w tą mapkę ale jakoś ją usunęłam i nie ma na komputerze jej... cóż zostaje tylko czekać

Anonimowy pisze...

Tą drogą z kamienia!Która prowadzi przez las!

Anonimowy pisze...

Mapka cały czas mi się zawiesza...
Byłaby fajna ale niestety jest do dupy

Deko Ix pisze...

zaraz obadam mapke :) Screeny wygladaja zachecająco :) Btw co zrobic żeby tu moja mapka się znalazła nie widze zadnego kontaktu z twórca bloga :p

Prześlij komentarz