sobota, 17 grudnia 2011

[Adventure/Escape] Annihilation [PL]

Twórcy FireWorld_MBKM
Prezentują nową mapę escape:
Załączona grafika: cooltext607565963.png

Trailer:
Screeny:
Załączona grafika: 2011-12-09_16.21.32.png
Załączona grafika: 2011-11-26_17.52.45.png
Załączona grafika: 2011-12-03_13.02.54.png
Załączona grafika: 2011-12-03_12.07.52.png
Załączona grafika: 2011-12-11_18.39.49.png
Są dostępne odcinki 2 i 3.
Po więcej informacji zajrzyj
do wyboru poprzez wejście na youtube(z filmiku wyżej).

 Mapa była testowana przez kilkanaście niezależnych osób i da się ją ukończyć ;]
Powodzenia !!!

Create by MBKM_Team


Ich poprzednia produkcja(FireWorld):
http://minecraft-mapy.blogspot.com/2011/08/adventure-escape-fireworld-pl.html

Z tego co mi napisał jeden z twórców naprawili jakiś błąd, sami chyba wiecie jaki, więc zamieszczam nowy download(jeśli wam przeszkadza pobierzcie jeszcze raz) 


Download(~25Mb):
http://adf.ly/5BFqA

Mirror 1:
http://adf.ly/6c1AT 

52 komentarze :

Anonimowy pisze...

nie da sie przejsc

Anonimowy pisze...

co trzeba zrobic po wcisnieciu dzwigni w domu?

patryk pisze...

no włansie coś z dzwignio się buguje po przejsciu z sciany gdzie potem?

Anonimowy pisze...

Zwróciliscie uwage na guzik na scianie

patryk pisze...

taa noi otwiera się sciana gdzie potem isc ?

Anonimowy pisze...

Guzik + dźwignia- wysuwa się glina w kominku (trzeba zniszczyć ;) )

Anonimowy pisze...

gdzie wy widzicie jakis guzik..

Anonimowy pisze...

na scianie na półkach na ksiazki

patryk pisze...

Moje punkty 22 , czy to już koniec jak tam z kopuły lawa uleciała i było ucieknoć to już koniec?

Anonimowy pisze...

moje punkty to 23 fajny był koniec

Anonimowy pisze...

Super mapa ! zwłaszcza ten epicki koniec ;D
31 punktów xD

Anonimowy pisze...

czy możesz wrzucać mapy na inne hostingi? 1 mapę mogę ściągnąć i muszę czekać 30 minut -.-

Anonimowy pisze...

kurde ja tylko 35 a na koncu bylo napisane ze mozna bylo zdobyc az 63punkty :/

Anonimowy pisze...

ŚWIETNA MAPA! Tylko pogratulowac twórcom! Ta mapa daje przykład jak tworzyc mapy ADV/ESCAPE !!

Moje punkty na koniec : 40/63

Anonimowy pisze...

może jakieś podpowiedzi co do labiryntu ???
nie moge go przejść

Anonimowy pisze...

trzymaj sie prawej sciany

Anonimowy pisze...

gdzie się tu pobiera

Anonimowy pisze...

ktoś wie może jaki jest kod przy kolumnach (miejsce zaraz po labiryncie) ? ;)

Anonimowy pisze...

hehe ukończyłem z wynikiem 51/63 ;D

Anonimowy pisze...

a ja mam buga musze rozwalac wyjscia nie mam brak pistonow nie ma zadnej gliny pod kominkiem winda nie dziala i nie moge przejsc

Anonimowy pisze...

dodam ze mam najnowszego minecrafta 1.0.0

Anonimowy pisze...

Jak trzeba ustawić dźwignie w pokoju z kolejką ?

Anonimowy pisze...

Polecam Świetna Mapa !!!!!

Anonimowy pisze...

56/63
Fajna mapka

Anonimowy pisze...

A gdzie buraczek ? :)

Anonimowy pisze...

Buraczek, a co ty tutaj robisz??

Ja? Ja sobie tutaj rosnę.

Anonimowy pisze...

jak się ściaga z adf.ly??????????????????????????????????????/

CrisPL pisze...

@ Up jakbyś czytał co jest napisane po prawej to byś wiedział.

Masz tam wszystko opisane, a nawet jest filmik.

Anonimowy pisze...

Buraczek to już wykiełkował i na zupę go wieli xd

Anonimowy pisze...

nie mogę pobrać
pisze "błędny kod"

Anonimowy pisze...

a w labiryncie dla zaawansowanych jak juz przeskoczyłem wszystko to gdzie mam skoczyć?

Anonimowy pisze...

POMOZE KTOS Z POKOJEM Z KOLEJKA I DZWIGNIAMI ??

Anonimowy pisze...

niech mi ktoś poda linka żeby to pobrać

Anonimowy pisze...

na ścianie

Anonimowy pisze...

super mapka mialem 59 punktów!

Anonimowy pisze...

eee... jak przejść to z kolorami? o co w tym kaman???

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
CrisPL pisze...

Wulgaryzm. Obraza

Anonimowy pisze...

w prawym górnym rogu jest cos tamy no takie odliczanie 5 sekund jak sie skonczy klikasz skip ad i juz =]

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
CrisPL pisze...

Nie wprowadzaj w błąd bo się da.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
CrisPL pisze...

Jeśli problem występuje podczas wchodzenia na stronę po linku adf.ly to wyłącz antywirusa gdyż on błędnie wykrywa stronę jako wirus.

Anonimowy pisze...

Nie da sie tam jest zepsute musisz podłogę rozwalić w okolicy kominka ;)

Anonimowy pisze...

Działa na Minecraft 1.1.0 ?

Anonimowy pisze...

Czemu z ad.fly przenosi mnie na tinypaste a tam jest napisane : Complete a survey to unlock this page .. O co kaman ?!!

Anonimowy pisze...

da się przejść przechodzilem z kolegami

Anonimowy pisze...

2x @UP
Jest tak napisane ale mi się udało zaznaczyć i skopiować tekst w tle z downloadem (ctrl+c) jeszcze przed pojawieniem się okienka. Tak na marginesie to te stronki z okienka są zawirusowane (tak przynajmiej wynika z komunikatu z antywirusa :P)

Anonimowy pisze...

Znalazłem też prostszy sposób: wystarczy ściągnąć adblocka (jeżeli masz chrome'a) i nie pokazuje się to okienko :P

CrisPL pisze...

@up dokładnie

Prześlij komentarz