piątek, 1 czerwca 2012

[Adventure] Pogoń za Wujem v.1 [PL]

Witam
Dziś pokażę wam moją nową mape Adventure
Dołączona grafika
===
Historia:
Jesteś 16 letnim teenagerem który nie ma
nikogo oprócz swojego Wuja Bernharta. Gdy
spałeś w swoim domku na drzewie on
wyruszył na wojnę no i nie wrócił.
===
}{Reguły}{
1.Jeśli pisze np.włóż do skrzyni 10 mięs z zombie,
i tyle nie masz to nie cheatuj tylko idź na Zombie ;)
2. Nie niszcz bloków chyba że ci zezwolono
3. Graj na Easy lub Normal jak tam wolisz :)


====
SCREENY
Oczywiście wszystkiego nie pokażę ;D

Słowa Peleos
Domek na drzewie
Dołączona grafika
Dom Wuja Bernharta
Dołączona grafika
Kolonia Goblinów
Dołączona grafika
Villa Łowcy \ Strażnika
Dołączona grafika

===
UWAGA
W Jaskini Wiedzmy z Os
kręcą się creepery
==

Create by Peleos
Download(~15Mb):
Oryginalny (Original)
Mirror 1:

14 komentarzy :

Anonimowy pisze...

Dobra Mapka

Anonimowy pisze...

Fajna mapa mam 42 ziarna


PS:Kto na początku znalazł jajo smoka ?

Anonimowy pisze...

Gdzie jest spawn ?

Anonimowy pisze...

Tu "Autor"
spawn jest kolo luzka na domku na dzewie a co do jajek to juz slyszalem ze jakies są ale ja nic nie robilem moze to jakis bug

Kacper Kolodziejski pisze...

Dobra robota chłopie, te mapy to własne czy znajdujesz ? :)

Anonimowy pisze...

To jest tak ze ja robie mape na forum i jak i jak chce to wysylam ja do CrisPL i on ja tu dodaje ale mapy nie jego

Minecraft crafter pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

Jak można się skontaktować z Cris'em? Chyba nie ma na bloggerze możliwości bezpośredniej PW.

CrisPL pisze...

@Up

Sprawdź zanim coś napiszesz. Jest możliwość.

Anonimowy pisze...

słabe, nie wiem czym sie podniecacie.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

B. Słaba mapa, nie polecam!

Anonimowy pisze...

ciekawa mapka spróbuje

Anonimowy pisze...

I znamy historie JJayJokera

Prześlij komentarz