sobota, 17 sierpnia 2013

[PVP]Desert Castle Capture (4-16 graczy) [PL]

fa6m.png

Jest to jak sama nazwa wskazuje Castle Capture, czyli dwie drużyny rywalizują ze sobą o zamek.
Każda drużyna ma swoje własne klasy:

  ATAKUJĄCY:

Asasyn
Główna klasa bojowa, która może szybko dostać się do zamku za pomocą swojej zwinności. 
Ma słaby pancerz, ale broń świetną do walki bliskiej. Posiada również drabiny do wspinaczki.

Sniper
Klasa do walki na dystans. Ma dobry pancerz.

Tank
Cięzkozbrojny wojownik z toporem i kilkoma miksturami. Nadaje się na walkę z bliska.

Kucharz
Klasa, która dodaje innym zdrowie za pomocą jedzenia. Posiada kamienny miecz, ale ma też coś w zanadrzu.


  OBRANIAJĄCY:

Templariusz
Rycerz lekkiej piechoty, który posiada łuk i dobry miecz do walki wręcz. Ma również przedmiot do spowalniania.

Łucznik
Odpowiednik snipera, ale ma w kieszeni miksturę niewidzialności. Radzę na nią uważać.

Kapitan
Ciężkozbrojny rycerz z toporem i wiadrem wody, aby spowalniać asasynów. Jest dobry dopóki nie spotka się z Tankiem

Grenadier
Lekki żołnierz z miksturami i kamiennym mieczem. Dobry do walki z murów na dystans.


wnox.png Mapa używa commandblocków, lecz nie jest to bardzo rozwinięte mapa w stronę innowacji. Jest opcjonalny wymóg restartu mapy po każdej rundzie, aby napełnić skrzynki dobrami, które są pororzucane po mapie. Ale tak poza tym to mapa działa świetnie a zamek i tereny w okół są dobrze wybudowane. Pewnie zapytacie... Ej, a obraniający nie mają za łatwo? Odpowiedz brzmi - NIE
4a7y.png
Drużyna atakujących wygrywa, gdy weźmie guzik w forcie ze skrzynki i  otworzy drzwi do pokoju z żelaznymi drzwiami i przeciągnie dźwignię w środku. Wypuści on fajerwerki i włączy migającą lampę. Drużyna obraniających wygrywa, gdy minie czas ustalony przez obie drużyny. Można też zmienić tę zasadę na jakąś inną np. gdy cała drużyna zabije 20 graczy (zsumowane)
l6r.png Zasady są podane na spawnie głównym, lecz w minecraft jest bug i przez niego spawnujemy sie najpierw na dachu Spawnu (trzeba zejść z dachu).
twj7.png
W pliku download jest również plik "propereties" który trzeba wgrać.
Gra powinna być ustawiona na adventure, jeżeli nie to admin główny powinien każdemu zmienić.
W pliku znajdują się też Textury używane podczas budowy i są one rekomendowane.
Za każdym razem trzeba reinstalować mapę. hgvi.png

Mapa made by TemariPL & Sledziu606
 
Kanał YT:
 
Download(~16Mb):
Oryginalny(Original):

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz