sobota, 5 października 2013

[1.6.4][Adventure] Na drodze ciemności [PL]

NA DRODZE CIEMNOŚCI
Wersja gry: v. 1.6.4

______________________________________________________________
WSTEPpng_nsewqan.png

"Cześć wszystkim dzisiaj mam zaszczyt zaprezentować wam moją mapkę adventure - Na drodze ciemności. Mapa została stworzona w 1,5 miesiąca - starałem się. Myślę, że mapa wyszła mi naprawdę EPICKO. Poza tym na mapie są nowe bronie, miksturki, a nawet niestandardowe moby, oraz mamy do pokonania 4 bossów."
Cytat słów: "TheMichal3210"
______________________________________________________________
informacj_nsespsx.png

Zalety mapy:
- Cała rozgrywka kontrolowana jest przez CommandBlocki
- 4 bossów do pokonania
- wciągająca fabuła
- nowe bronie
- epickie miasto
- niestandardowe moby
- główne jak i poboczne zadania
- nowe miksturki
- Mapa dostępna na multiplayer (max 2 osoby)

Ustawienia serwera: (na multiplayer)
difficulty=1
enable-command-block=true (jeżeli nie ma tej linijki dopisz ją ręcznie)
pvp=false
spawn-npcs=true
view-distance=7
allow-flight=true
NIE GRAJ NA BUKKIT
MAPA NIE WYMAGA MODÓW
______________________________________________________________
zdjeciapn_nsesxhp.png
  
zdjecie1j_nsesxhe.jpg
zdjecie2j_nsesxhq.jpg
Zdjecie3j_nsesxxx.jpg
Zdjecie4j_nsesxxe.jpg 
Zdjecie5j_nsesxnh.jpg
_____________________________________________________________________________
trailerpn_nsesxne.png
Zapraszam do oglądania :-)
_____________________________________________________________________________
downloadp_nsesxes.png
Mapkę możecie pobrać z poniższego linku:

Oryginalny(Original)
(~12Mb):
http://adf.ly/WyeRG

Mirror #1:
http://adf.ly/Y4efj

Zapraszam również do nagrania mapy :)

Autor mapy: TheMichal3210

9 komentarzy :

PolishSmokPL pisze...

Bardzo fajna mampa mi się podoba i nagram ją już dzisiaj :D znajdziecie to jak ktoś chce zobaczyć na kanale http://www.youtube.com/channel/UCDRx47V1uIAbh9SIWueRb5g :D

Asia Grządzielska pisze...

Mapa fajowska! mam zamiar ją przejść już drugi raz :D

Bartosz Kalemba pisze...

Mapka super! Tylko przez przypadek wrzuciłem tego "Morgana" do lawy. Co mam zrobić? Boję się że nie dostanę jego przedmiotów! Ale serio, mapka superowa!

Damian Frątczak pisze...

Mam zamiar zagrać na tej mapce w najbliższym czasie.
Spróbuje również nagrać coś z niej na YT zobaczymy jak to będzie :)
Mapka zapowiada się SUPER już po samym opisie lecz więcej emocji pewnie mnie czeka
przy grze . :D
Oby wiecej takich map ;D

Maksymilian Król pisze...

Dopiero jestem na początku, a już mi się podoba, tylko jedna uwaga:
Jak otworzyłem handel z Fredem, to wywaliło mnie z Minecrafta, a długo się otwiera :(

Maksymilian Król pisze...

Teraz miała by walka z Morganem, a dostałem tylko efekt i nikt nie przyszedł D:

Piegus PL pisze...

Bardzo fajna mapka 10/10

ziomek playGame pisze...

spoczko mapka

ziomek playGame pisze...

spoko mapka

Prześlij komentarz