niedziela, 24 listopada 2013

[1.7.2][Parkour] Parkour Jump [PL]

Witam, chciałbym wam zaprezentować moją w sumie pierwszą mapę Parkour Jump.
Jak nie trudno się domyślić to mapa parkour w której trzeba przejść 15 etapów.
Przejście ich nie należy do najprostszej sprawy. Występują na prawdę momentami nie przyjemne skoki.
Ogólnie mapę można przejść na 2 sposoby, jeden to normalny parkour.
Skakać ze sprintem i dojść do końca, ale można też speedrun'ować, lecz jeżeli chodzi o to drugie, to nie będzie takie łatwe do zrobienia jednak możliwe.
Na mapie jest także ukryte 15 artefaktów które można zebrać, każdy etap ma 1 ukryty artefakt tego etapu.
Aby mieć zaliczone 100% mapki należy zdobyć wszystkie te artefakty.
W każdym razie z mojej strony to tyle.
Mam nadzieję że mapa przypadnie wam do gustu.
Pracowałem nad nią około 3 dni bez przerwy no ale się postarałem.

WSZYSTKIE SKOKI SĄ MOŻLIWE. Sam przechodziłem ją 4 razy dla testów.

Powodzenia!
Słowa YisRaise


Create by YisRaise

Download(~7Mb):
Oryginalny(Original):

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz